måndag 24 januari 2011

OOPS!!

Först och främst: Jag kommer snart uppdatera om någonting annat än Nero (tror jag, haha) men han tar upp all min tid just nu och jag kan inte slita blicken från honom så ni får helt enkelt stå ut :)

Idag känner jag mig uttråkad och orkeslös.
Det enda jag borde sysselsätta mig med just nu är det gigantiska diskberget vi har lyckats samla på oss efter veckans "festligheter" :/
MEN JAG VILL INTE!!!
Jag ligger hellre i soffan nerbäddad under filten med Nero och halvsover framför något meningslöst program.
Jag går hellre ut på våran dagliga skogspromenad och tittar när Nero strövar fritt än att ställa mig och diska :(
bara tanken på att behöva sätta mina uttorkade händer under kranen och diska dom där jävla besticken gör mig gråtfärdig :/

Hade lite problem att sova inatt, så när rastlösheten tog över kunde jag inte hålla mig från att beställa lite nya saker till Nero :) nackmuskel godis, foder, leksaker, samt ny mat-& vattenskål som förhoppningsvis blir hemkört i morgon :)
Bortskämd? Jag kan liksom inte låta bli....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahhahah HELTRÄTT !!!
Samma sjukdom här !!!
Vill inte ,vill bar mysa och kan ej se mig mätt :)
Underbara jyckar vi har .
Jag har beställt MASSOR och fick hem ena benet efter det andra så han har till år 2015 eller nåt hahhahaaahahha
Jösses så bortskämt det är ;)